• وبلاگ : ديد
  • يادداشت : وجود امير المومنين علي عليه السلام مبارك باد.
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام رضاي عزيز دوست خوبم

    بندگان برگزيدگان خدا انبياء و اوليائ الهي بخاط تقربي كه بدرگاه احديت دارند . هنگام مصائب و مشكلات از نظر روحي هم كه باشد تسلي دل دردمندان و مصائب ديدگان هستند .

    همواره دلت شاد و غمت بر باد .

    باسمک يا الله.

    عليكم السلام. اگر روزي پروردگار اراده كنن و شما خودتون هم بخوايد كه تمام صفات باري تعالي رو در وجود خودتون به فعليت برسونيد، با در نظر داشتن اينكه تمام اين صفات ذيل عنايت و بخشش خداوند متعال است هيچ وقت دچار چنين توهمي نميشيد! و اگر روزي انشاءالله به چنين درجه اي رسيديد، همان عبد الذليل الخائف المسكين المستكين المستجير، خواهيد بود كه لا يملك لنَفسه نفعاً و لا ضراً و لا موتاً و لا حياتاً و لا نشورا. و با اين جمله تون:« حالا چطور بگم ميشه از بندگي به ربوبيت رسيد ؟!!!؟!» مي شه فهميد كه مطالبي كه عرض كردم خدمتتون رو با دقت نخونديد! چرا كه بنده چند بار قبل از اين عرض كردم خدمتتون كه: حتي وقتي به مقام ربوبيت برسيم هم، همچنان بنده خواهيم بود. عرض كردم كه بندگي ادامه دارد! حتي وقتي به ربوبيت رسيديد....نكته اي كه خيلي برام جالب بود اينه كه: من اين همه از ذاتي بودن صفات خدا گفتم و اينكه بنده به هر كدوم از صفات حق تعالي كه برسه، فقط به احسان و تفضل پروردگار بوده، و در بين تمام اين بحث ها «««فقط»»» يك جمله از علامه حسن زاده گفتم! بعد شما خيلي لطف كرديد و برداشت كرديد كه علامه حسن زاده براي من بتي شدن!!! چطور با اين يك جمله اي كه گفته بودم به اين نتيجه رسيديد، نمي دونم؟؟؟!!!

    حقير زير كامنت قبلي كه براتون نوشته بودم: « الحمدلله . و مابكم من نعمه فمن الله . ولا حول و لا قوه الا بالله لا مع الله و لا من دون الله بل بالله العلي العظيم. »

    من در گمراهي و ضلالت خودم شك ندارم. و اينكه به يقين در زندگي اگر بت نداشته باشم، وابستگي زياد دارم. به حق همين شبهاي عزيز دعا كنيد دل از دنيا برداريم.

    باز هم ميگم: الحمدلله . و مابكم من نعمه فمن الله . ولا حول و لا قوه الا بالله لا مع الله و لا من دون الله بل بالله العلي العظيم.

    چقدر خوب که تبريک گفتي... به نظر من ما به بزرگداشت علي نياز داريم و نه عزاداري
    غم براي مومن معني ندارد. اشک و آه و گريه اي که در دعا وجود دارد هم به نظر من در پشتش شادي و نشاط و سبکي است نه افسردگي.
    حضرت علي که خوب است، بلاي اصلي سر قرآن آمده است. هرجا صداي قرآن را مي‌شنويم ياد مرگ و قبرستان مي‌افتيم و عجب زيرکي کردند آنها که مي‌خواستند خرابش کنند و چنين سنتي را جا انداختند
    من که وصيت مي‌کنم در مراسم تدفينم قرآن پخش نشود...
    من هم اولياي الهي رو مربي مي‌دونم، اما بيشتر از شفاعت فکر کنم اگر روي عمل صالح حساب باز کنيم بهتر باشه
    + بهنام 

    به نام خدا

    <<< كتاب پاسخ به شبهات اينترنتي منتشر شد >>>


    كتابي براي نسل امروز



    پاسخ به شبهاتي كه سايت هاي ضد اسلام و ضد شيعي مطرح كرده اند

    پاسخ به سوالاتي از قبيل ...

    چرا قرآن دستور قتل مشركين و كفار را داده است تا جائي كه گفته است : هرجا آنها را يافتيد ، بكشيدشان . آيا اين خشونت و ترويج تروريسم نيست ؟

    چرا قرآن بحث از معراج پيامبر را مطرح كرده است در حالي كه با وجود اشعه ايكس و اشعه ما وراء بنفش محال است كسي بدون امكانات از جو زمين خارج شود ؟

    چرا قرآن براي قتل خطائي مجازات سختي را در نظر گرفته است در حالي كه عقل مي گويد : عملي كه به صورت خطا صادر شده اصلا مجازات ندارد ؟

    چرا قرآن به شوهران دستور داده تا زنانشان را بزنند ؟!

    چرا قرآن مردان را قوّام و سالار بر زنان معرفي كرده است ؟!
    چرا قرآن ارث زنان را نصف ارث مردان قرار داده است ؟!
    چرا قرآن تعدد همسر را براي مردان جايز دانسته است ؟!
    چرا قرآن ديه زنان را نصف ديه مردان قرار داده است ؟!


    چرا شيعيان نمازهاي ظهر وعصر ، مغرب و عشاء را با هم مي خوانند در حالي كه سنت پيامبر جدا خواندن اين نمازها بود ؟
    چرا شيعيان با دست هاي باز نماز مي خوانند در حالي كه با دست بسته نماز خواندن مودبانه تر است ؟
    چرا شيعيان با مهر نماز مي خوانند ؟ آيا اين عمل نوعي عبادت غير خدا و بدعت نيست ؟


    و بسياري از سوالات ديگر ...


    به آدرس ذيل مراجعه فرمائيد
    http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=873&productid=6199&shopid=1&dollarsale=0

    باسمك يا الله.

    عليکم السلام. اولا عرض کنم خدمتتون که ادعاي صفات ريوبي، به طور ذاتي، براي مخلوق کفر هست.مي گوييم خالق و مخلوق هر دو واحد هستند.اما واحديت خالق غير از واحديت مخلوق است. همين طور الفاظ هادي، سميع، بصير، لطيف،خبير، حکيم، ظاهر و ...به خالق و مخلوق، هر دو اطلاق مي شود.«فجعلناهُ سميعاً بصيرا - سوره ي مبارکه دهر- يعني ما انسان را شنونده و بينا قرار داديم» مثلا در مورد صفت هادي: خداوند به ذات قدوس خود هدايت مي کند، و مخلوق به برکت نعمت هاي الهي که نزد اوست. در مورد صفتهاي سميع و بصير: خداوند به ذات قدوس خود، و بدون هيچ وسيله اي شنونده و بيناست، ولي انسان به احسان پروردگار و به وسيله ي چشم و گوش. از اسماء پروردگار رحمان و رحيم و راحم است. و اين منافات نداره با وجود اين صفات در مخلوق. وجود صفت رحم در مخلوق از آثار لطف و احسان خداست و در خالق چنين نيست. پروردگار عالم و عليم و علام و قادر و قدير است، مخلوق هم اين صفات را مي تونه داشته باشه ، ولي ذيل بخشش و احسان خدا. خدا عزيز و معز است، و اين منافات نداره با عزت مخلوق؛ که عزت مخلوق از ناحيه خداست و عزت خالق ذاتي. همه ي صفات همين طور هستند.پروردگار خالق و خلاق و صانع و رازق و رزاق و غني و مغني و معطي و حي و محيي و جامع و عادل و حليم و مالك و ناصر و مؤمن و مدبر و صادق و حافظ و حفيظ و شهيد و شاهد و واهب و وهاب است و اين منافات نداره با اينکه مخلوق نيز اين صفات را داشته باشد.اين کمالات براي خالق ذاتي است و براي مخلوق عرضي. پس اگه کسي بياد بگه خدا خالقه، و حضرت عيسي (ع) هم خالق، درست گفته!خداوند به ذات قدوس خود بدون احتياج به اذن ديگري و بدون ماده خلق مي كنه و خلق كردن او نيز – همچون ذات مقدسش – كيفيت نداره و عيسي (ع) به اذن پروردگار از ماده ي طين ( گل ) پرنده خلق ميكنه !و خداوند به ذات مقدس خود سلطان و فرمانده و ولي مخلوقات خود مي باشد و اما سلطنت و ولايت پيغمبر و امام - كه بندگاني مخلوق و محدودند- بر مخلوقات به جعل و احسان و اعطاي پروردگار است به آن اندازه كه خدا خواسته است و به آنها مرحمت کرده.« الحمدلله . و مابكم من نعمه فمن الله . ولا حول و لا قوه الا بالله لا مع الله و لا من دون الله بل بالله العلي العظيم. »اميدوارم مثالها کافي بوده باشند.در ضمن حضرت علامه حسن زاده آملي (روحي فدا) مي فرمايند :« و متصف به صفات ربوبي و محاسن اخلاق و محامد آداب است . و گرنه همان حيوان ناطق يعني جانور گوياست »

    درسته؟

    امشب ما رو از دعاي خيرتون محروم نفرماييد.

    يا علي

    + مردان آسماني 

    سلام رضا جون

    مطلبت خيلي خيلي قشنگ و پر محتوا بود

    به راستي نهج البلاغه محشره و براي همينه كه بهش مي گن اخ القرآن

    شب هاي قدر داداشت فراموش نشه

    منم ان شاالله دعات مي كنم