سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.: منو اصلی

پارسی بلاگ

صفحه اصلی

تماس با رضا

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
مجموع بازدیدها : 239812

.: درباره  رضا
دید

.: لینک های پیشنهادی
مکارم شیرازی [85]
صالحین [63]
پرانتز باز [68]
تبیان [56]
[آرشیو(4)]

.: دوستان رضا
این نجوای شبانه من است
مردان آسمانی
هیام
رد پا
رازهای نهفته
دنیای متفاوت من
تو را می خوانم
قاصدک بارون
برای خاطر آیه ها
سید هادی



.: دسته بندی موضوعی

.: آرشیو
آداب اینترنت و وبلاگ
پاییز 1387
تابستان 1387
زمستان 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
فروردین 89
اردیبهشت 89
خرداد 89

تا بحال شده با شخصی که اعتقادی به وجود خدا نداره، یک سری ایراد از قرآن و چند حدیث عجیب و غریب بلده بحث بکنید ؟
تا بحال شده با شخصی که به خدا اعتقادی نداره و معتقد به نظریه تکامل داروینه بحث بکنید ؟
اگر در یک همچین موقعیتی قرار بگیرید فکر میکنید بتونید برنده باشید ؟ یا حداقل بازی رو مساوی کنید ؟
خیلی ها این مسائل زیاد براشون مهم نیست، صحبتم با کسانیه که خدا و تمام موارد مربوط به خدا براشون مهمه، خیلی خوبه که سطح علم و آگاهی خودمون رو نسبت به دینمون بالا ببریم تا هم برای خودمون مفید باشیم هم برای دیگران.

دلیل این نوشته ام اینه که این روزها از اینجور صحبت ها زیاد میشنوم. اکثر این حرف ها مغرضانه و از روی دشمنیه ولی هستند کسانی که از روی علم و منطق صحبت میکنن و هدفشون هم اصلاح اشتبباهاته نه نفی خدا و دین.
همین چند وقت پیش خواهر زاده ام که 17 سالشه راجع به ساختگی بودن قرآن با من صحبت میکرد، از دلایلی که شنیده بود میگفت و بقدری زیاد شنیده بود که من نتونستم موضوع رو جمع کنم. تا قبل از اینکه این حرف رو از خواهر زاده ام بشنوم فکر نمیکردم گسترش این حرف ها اینقدر شدید باشه. ظاهراً که اوضاع خطرناکه.
مطمئناً انحرافات و اشتباهاتی در عقاید کنونی ما هست، اون هم بدلیل گذشت 1400 سال از بعثت حضرت رسول صل الله علیه و آله و متاسفانه یک سری از افراد از این انحرافات و اشتباهات سوء استفاده میکنن. بعضی از متدینین هم فکر میکنن (اصولاً فکر نمیکنن) چون خدا در قرآن وعده داده قرآن رو حفظ میکنه مابقی چیزها هم حفظ میشه و در مقابل کوچکترین ایراد سازنده ای که به عقاید ما وارد بشه موضوع میگیرن.
من دوست دارم از چیزهای زیبا بنویسم ولی خودم رو در مقابل این موج اعتقاد خراب کن مسئول میدونم، هرچند هیچ کاری از دستم بر نمیاد.
شاید خیلی ها این حرف ها رو جدی نگیرن و یا شیاد بگید این شبهاتی که مطرح میشه تاثیر چندانی نداره، منکه در اطرافم فاصله بسیار زیاد جوان ها از دین رو میبینم. اگر در پادگان با بچه های پائین شهر همنشین نبودم میتونستم امیدوار باشم این اوضاع تنها در بالای شهر و در بین قشر مرفه بی درد دیده میشه، ولی 16 ماهی که در پادگان بودم خلاف این رو دیدم.

امروز میخواستم چند تا عکس زیبا از حرم رضوی براتون بفرستم، تا بحال شده دقت کنید این همه کبوتر روی گنبد طلائی حرم امام رضا پرواز میکنن و اونجا میشینن ولی اون گنبد همیشه تمیزه و فضله ای اون رو دیده نمیشه ؟ با اینکه نمیشه دوربین برد داخل حرم ولی سری قبل با یک ترفند جانانه یک دوربین 5مگ بردم و با کلی فن و کلک از گنببد عکس گرفتم، تا جائی که کیفیت عکس اجازه میده هیچ کثیفی بر گنبد دیده نمیشه. حالا سعی میکنم فردا این عکس ها رو آپلود کنم، 3شنبه هم اگر بشه یک دوربین خوب میبرم و عکس های دقیق تر و بهتر میگیرم، اگه بشه !


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 87/12/17ساعت  2:8 عصر  توسط رضا 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    SwayyEm post
    Sample content for gifted nutrition
    test
    2ماه زندگی زیر یک سقف
    حریم شخصی !
    [عناوین آرشیوشده]